torsdag 17. mars 2011

En knagg å henge det på


Hvor mange ganger har vi ikke hørt uttrykket - en knagg å henge det på - med tanke på å hukommelse.
Jeg har vært inne i kottet på lillebrors rom og funnet flere knagger å henge det på. Jeg har funnet fire med blått kulehode, og tre av de som skal skrus inn i veggen.




Huset er fra 60-tallet, så det kan vel hende knaggene er det også?
Jeg tenkte at jeg skulle feste de blå knaggene på ei fjøl, så de blir som ei knaggrekke til lillebrors lyseblå rom.
Fargen er ikke helt riktig på bildene, men ikke så veldig langt unna sannheten heller.


Med vårtegn i lufta kommer også arbeidslysten sigende tilbake, og nå er det på tide å få klart soverom til minstemann. Jeg har en slags plan for hvordan det skal bli, men det var dette med å komme i gang da.

Det verste er at det stort sett er rydding og møblering som skal gjøres, for rommet ble pusset opp til foreldresoverom da vi flyttet inn, og mannen fikk gjennomslag for lyseblå tapet :) Det kan jeg jo si takk for nå.

Jeg gleder meg over at våren ser ut til å være i anmarsj - og gleder meg over alle besøk og kommentarer!

Ha en fin torsdag!

Moccamamma :)

     En oppgave tar så lang tid som du har til rådighet.....    

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar