onsdag 17. august 2011

Blogg-lotteri

Da prøver jeg meg på en ny øvelse - blogg-lotteri! 
Bloggen fylte ett år 26. juli 2011


(lurer på hva slags kalender jeg har sett på - siden 22. ikke er søndag, men mandag, utsetter jeg trekningen til mandag )

Å blogge er fortsatt en litt merkelig øvelse for meg, men den gir meg masse glede, og er vel det nærmeste jeg har vært lidenskaplig opptatt av en hobby på mange år.

Dette blir min enkle måte å si takk til alle dere som er innom og leser mine skriblerier, og til alle dere som legger igjen gode ord hos meg. Det er på en merkelig måte godt å bli lagt merke til, og å kjenne på gleden over at i utgangspunktet ukjente mennesker bryr seg nok til å skrive noen linjer.




Jeg kjører enklest mulig variant. Vil du være med i lotteriet, så skriv en kommentar under innlegget her. Alle kan være med, med eller uten egen blogg. Bare husk å skrive et navn eller kallenavn, så jeg kan kjenne deg igjen.



Du kan vinne en lysestake, små tavletags og/eller hjemmesydde hjerter. Sånn passe forsiktig feiring av å ha blogget i over ett år. Lysestaken, lyset og tavletagsene ble kjøpt hos interiørbutikken "Landhandelen" i Ørsta tidligere i sommer. Hjertene har jeg sydd selv.



Så da blir det spennende å se hvor mange som hiver seg med. Basarboka ligger klar for føring av lodd. Trekning blir behørig foretatt på mandag 22.08.11.

Lykke til i lotteriet!

Klem fra Moccamamma

15 kommentarer:

  1. Dette er eg med på, så klart! Hjarta var suuuperfine! Og du, loddbok er sjølvsagt sjarmerande, men www.random.org er meir praktisk! Sjekk ut den sida!

    SvarSlett
  2. Flotte hjerter. Jeg er med :-). Grattis med 1 år som blogger.

    SvarSlett
  3. Klart jeg blir med å feirer ditt første år som blogger! Hjertene dine er bare råstilige ;o)

    Klem Anna

    SvarSlett
  4. Gratulere med Jubileet :-)
    Er med på feiringa eg.
    ♥ dine var knallfine!

    Ha vakker dag!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med ett år!
    Jeg er med å feirer.
    Kjempe fine hjerter. :)
    klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med ett år:))
    Alltid hyggelig å stikke innom og lese hos deg.

    Jeg er gjerne med på trekning:)

    SvarSlett
  7. Ååå, blogglotteri. Klart eg er med ;-)
    Gratulerer med jubileet.
    Borgny

    SvarSlett
  8. Elsker hjerter <3 flott blogg og blir gjerne med 1 lodd :) tone

    SvarSlett
  9. Så klart eg vil være med! Flotte hjerter og koselig blogg ;) Gratulerer med 1-års dagen :o)
    klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer med jubileet!! Vil gjerne bli med!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 1 årsdagen! Eg er ganske ny her, men trivast godt, du har ein god blogg :)

    SvarSlett
  12. Hei du - så klart at jeg er med:) Gratulerer med 1-års-dagen og klem fra Bente.

    SvarSlett
  13. Gratulerer med jubileum! Nydelige premier! Håper jeg blir en av de heldige.
    Klem

    SvarSlett
  14. tjo hooo....
    grattis med 1 års feiring ;)

    du har ein så koslig blogg ;O)

    og har du lyst til å se robotmelking - så erdet berre å ta turen innover fjoden ;)

    smil fra monika

    SvarSlett