fredag 24. september 2010

D' æ æller fali for den som dænse....

.........en litt merkelig overskrift - men Elin med  Draumesidene oppfordret til dans i dag tidlig :) Har noen sett et program på BBC, A Life Coach Less Ordinary? Der familien Speakman danser energisk rundt på kjøkkenet som morgenritual? Har lurt litt på om det kan ha noe for seg.....og, joda, det er ikke så dumt å sette på litt "svängig" musikk og riste løs på morgenen!!

For som jinta sa: "Å kjære mor mi/far min/bæssmor nå må du sænse, d'æ æller farlig for den som dænse....."

Denne helga er relativt full av gjøremål, så det blir nok ikke mye tid til blogging er jeg redd. Men, det tar vi igjen neste uke :)

 

Så det får bli et fredagsgløtt inn over kjøkkenbenken. Jeg er veldig detaljorientert, ser jeg. Må nok seriøst vurdere å utvide horisonten på bildene litt, kanskje........

Denne søte lampa fikk jeg på salg for kr 300,-. Det syntes jeg var et godt kjøp!


Så nå dingler den over kjøkkenbenken min. Benken er så uryddig, at den får komme en annen gang......





Jeg synes den har mange fine detaljer, og er passe gammeldags selv om den er ny.


Til slutt vil jeg takke for alle besøkene her inne hos meg, og alle fine kommentarer! Det er veldig koselig at noen finner glede i det jeg pusler med :) Jeg har hatt stor glede av dette så langt, og gleder meg til en høst med mer blogging :)

Ha ei riktig fin helg! Enten sola skin på meg eller deg, så er graset grønt for alle........

Hilsen fra
Moccamamma

2 kommentarer:

  1. Morn morn:) Koselig at du likte skapet mitt for jeg har vært litt sånn usikker med tanke på den spesieller fargen;)

    Lampa di var knallfin og hadde passa hos meg også:)

    Ser det skal bli mer varme i huset....og tenker den at den nye vedovnen vil gjøre det lunt og godt. Vi har en liten vedovn oppe i stua til ungene og det er utrolig hvor godt den varmer. Nye vedovner er jo rentbrennende og effektive. Ikke trengs det så mange vedpinner heller.

    Ikveld kommer alle gutta mine hjem så her blir det fullt hus senere idag:)

    Ha ei god helg:)

    SvarSlett
  2. Takk for at du dansa hos meg! :) Eg har dansa heile dagen, og no når eg sjekka, hadde over tretti dansa saman med meg, sånn offisielt ;)

    Fin lampe! Og så billeg!!! :)

    Ha ei kjempefin helg!
    God klem frå Dancing Queen i Storfjorden :)

    SvarSlett