lørdag 1. desember 2012

It's a long way from May to December....

2012 ble et dårlig bloggeår, men et bra år på mange andre måter. Fokus har vært andre steder, på hjem, familie og jobb, og når man først kommer ut av en vane, så er det vanskelig å ta opp igjen tråden. Og kanskje har jeg gjort mitt på denne arenaen?



Fotogleden har også stilnet litt, men sånn er det med alt i livet, det går i bølger. Dette året har jeg gjenoppdaget at musikk er en viktig brikke i mitt liv, etter at den interessen hadde ligget brakk i mange år. Og tid er en knapp ressurs i en ellers skjemalagt hverdag, så da har det blitt slik.

Skal, skal ikke.....ja det lurer jeg fortsatt på. Jeg har stor skrivetrang, men kanskje er ikke interiørblogging helt min gate. Kanskje er jeg mer en undrer og betrakter, som hverdagsfilosoferer over livets små og store hendelser. Og året som har gått har gitt meg tilbake andre hobbyer og gleder, som langt på vei fyller det rommet som bloggingen kanskje var en erstatning for.

Kanskje finner jeg inspirasjon til å ta opp igjen tråden, eller kanskje finner jeg en annen vei. Jeg kjenner at jeg har lyst til å være meg selv, og ikke gjemme meg bak noe pseudonym, men jeg er neimen ikke sikker på om jeg tør det, selv om det sannsynligvis er folk som vet hvem jeg er likevel. Og skal jeg gjøre det, må jeg finne en vei som er forenelig med alle sider av livet.

Jeg vil uansett ønske alle en god adventstid! Mitt mål er å ha en koselig tid sammen med barna, familie og venner, og legge til side en del ting som vi gjør fordi vi synes vi må eller bør, og heller gjøre slik som gir dagene lys og glede. Det er som regel veldig lite som skal til for å få en helt vanlig hverdag til å glitre litt.
Hm....vi får se, kanskje er det som med dørstokkmila - vanskelig å komme over bloggsperren, men om den først overkommes, så går det av seg selv? 

Takk til dere som er innom, og som viser omtanke. Jeg har det bra, er frisk og rask - jeg har bare lagt overskuddet på andre aktiviteter i år.

God advent!

Klem fra meg

4 kommentarer:

  1. Hei!!
    Så koselig o se deg på bloggen igjen, har savnet deg c",)
    Jeg begynte bloggen med tanke på interiør, men fant fort uta at der hadde jeg inget og gjøre...det ble det det ble, min litt uorganiserte blogg!
    Men jeg liker og henge herinne, lese, inspireres, nyte bilder og "bli kjennt" med andre kvinner, som deg!

    Hoppas du hittar din form av blogging, å at vi sees snart igjen!, Klem Anna

    SvarSlett
  2. Hei
    Kom til å tenke på deg i dag, Fredag 1. mars ღ
    G R A T U L E R E R så mye med dagen :)
    - samme dag som meg, så jeg kom plutselig til å
    tenke på deg og bloggen din - og måtte bare finne
    deg... Det har vært stille fra min kant også når
    det gjelder bloggen - ikke med innlegg, men med
    å titte rundt... Har vært et år med mye motgang,
    men prøver å holde liv i bloggen til bedre tider :)
    - håpet er her som du ser, hihi... Ser at du har
    det bare fint og koser deg med andre ting ღ Gi meg
    gjerne et lite pip hvis/ når du begynner å blogge
    igjen... Ha en SUPER bursdag, helg og vår... :)
    Hipp, hipp hurra ♫.♪♪♫.♪..♫ ♫.♪♪.. Stor klem fra
    METTE :)

    SvarSlett
  3. Phen375 is the best pill in the market today because you would lose weight without and bad side effects.
    Phentemine 375 help suppress a person's appetite,
    which helps you turn down even the most heavenly of foods.

    By combining these and more enzyme boosters, the body are experiencing highly-potent effects that will leave other diet supplement products wallowing
    in the dust.

    Also visit my blog post: phen375 amazon

    SvarSlett
  4. This is certainly a great article, Thanks! However I am experiencing problem using your rss . Don't understand exactly why Unable to sign up for it. Is there any one having similar rss trouble? Anybody who is aware kindly reply. Thanks...Cardsharing Server

    SvarSlett