tirsdag 17. august 2010

Hvilken lykkedag........

...for på ukas første dag har sola skint fra nesten skyfri himmel! Det har rett og slett vært deilig sommervær, noe som har vært mangelvare i år. Det gjelder å nyte øyeblikkene man får.


I postkassa i dag lå det mer lykke på glanset papir. Og det gikk opp et lys om hvorfor det ikke var mulig å bestillen katalog fra IKEA før 23. august......
IKEA-katalogen og katalog fra Panduro Hobby - nå skal det leses og kikkes. Med like mange timers reisevei til IKEA i Oslo, Bergen eller Trondheim, blir det ikke manger turene til dette varehuset der det er umulig å gå inn uten å bruke minst tusen kroner.......Men, jeg nyter å drømme meg bort i katalogen, måle litt her og der i huset og ønske meg møbler og praktiske løsninger fra katalogen. Det er lov å drømme.....

Hjemmet mitt er en salig blanding av brukte, gamler møbler, og ting fra IKEA. Min venn Billy passer på bøkene, og en stor Hemneskommode rommer mye rart. Det gikk imidlertid ikke så vel med sofaen fra samme sted - det ble litt " I en sofa fra IKEA sitter mor og mor er redd, for at sofaen ikke holder neste gjest som dumper ned.....".

Så noen bilder fra et lite prosjekt jeg har holdt på med i helga. Fullstendig rapport kommer når den er ferdig malt og montert. Noen idé om hva det skal bli? Hint - det skal brukes på lekehytta.








Hilsen fra
Moccamamma


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar