onsdag 18. august 2010

Tæret av tidens tann, eller var det av snø og regnvann....

....på trappa står ei lykt som i løpet av vinteren har gått fra sinkfarget til rustbefengt. Den har litt ufrivillig blitt gjenstand for rust, men har på en måte også blitt vakker.....






















Den er nesten litt orientalsk, synes jeg.....selv om den er kjøpt på Jysk for en billig penge. Den var i et sett på to, og lillesøsteren står inne og har sin opprinnelige farge.


Jeg har etter ett år med mulighet for øvelse ikke fått noen videre dreis på fotoapparatet, så jeg utforsker fortsatt dette kompaktkameraet, og prøver meg fram med eksponering og fokus....det er morsommere nå når jeg kan bruke bildene litt mer aktivt.




Selv om dagene har vært sommervarme og fine nå, så går det ubønnhørlig mot høst og tid for stearinlys.....




 
.......Skynda dig älskade, skynda att älska, dagarna mörkna minut för minut. Tend våra ljus, det är nära till natten, snart är den blommande sommarn slut......


Da rakk jeg endelig å poste et innlegg før midnatt :)
Nå skal jeg se Brothers & Sisters


Ha en fin kveld!
Hilsen
Moccamamma

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar