fredag 3. juni 2011

Mangelfullt utviklede shoppingevner.....

Så er det bevist! Det går ikke fjorten på dusinet av meg......jeg er langt utenfor normen!
Jeg har vært på weekend i London, men kom hjem uten en eneste ting til meg selv i kofferten :) Jeg er nok ikke noen interiøropptatt dame after all. Jeg var faktisk innom en Cath Kidston butikk som dukket opp rundt et hjørne. Men der tror jeg det hadde vært brann og noen hadde malt over soten. Det luktet branntomt, og det fristet ikke så veldig å shoppe. Men, øyet fikk jo kost seg :) Jeg er i grunn helt fornøyd likevel, for jeg har sett masse, kost meg masse, og vært på Queen-musikal!


Det vanket reisegaver til mann og barn, som seg hør og bør. Og da er det klær som kan brukes og mat og drikke som kan fortæres som gjelder. Masseproduserte souvernirer er heller ikke min sterke side :) Men, mor kom hjem med uforettet shoppingsak, ikke helt uventet. Men, en tur innom Europris etter hjemkomst resulterte i minus tredve kroner på konto og tre lysglass i en blåtone jeg liker. Da er jeg lykkelig ei stund, så jeg er igrunn ganske lett å glede, men vanskelig å tekkes.........

 

Helgen er er øremerket rydding og rensking i huset. Vi har som uttalt mål å rydde opp i gammelt rot i alle rom i løpet av juni! Det skal vi klare, og det skal bli så godt. Ytre orden skaper visstnok indre ro, skal jeg tro fru Rubin, og jeg tror hun har mange gode tips. Jeg holder på å lese boka Lykkeprosjektet, og har allerede følt meg truffet x antall ganger........

Takk til alle som er innom, og særlig til dere som legger igjen en koselig hilsen iblant :)
Bloggelysten har vært litt vårslapp, og fantasien har hatt tydelige grenser......
The only way is up!

God helg til lesere og følgere!

Klem fra Moccamamma :)

3 kommentarer:

  1. Heldiggris som har vært i London da!!
    Den lykke prosjekt boka begynte jeg å lese i går kveld, gleder meg til fortsettelsen:-)
    Lykke til med lykken
    Klem ♥

    SvarSlett
  2. LONDON!!
    Flott du koset deg, dumt du ikke kjøpte en liten ting til deg ;o)

    KLem Anna

    SvarSlett
  3. Å, London hørtes så deilig ut da ღ kunne godt
    ha tenkt meg en tur hit jeg også :)) Vet ikke
    om jeg hadde shoppet så mye som mange gjør,
    det er jo så mye å se og være med på at jeg
    tro jeg hadde faktisk glemt det, hihi.. Har
    hørt at disse bruktmarkedene er bra, men en
    skal jo ha med seg dette hjem også...
    Kjempesøte lysglass du har kjøpt deg da, jeg
    likte også fargen ღ Ønsker deg en fin søndag
    Her hos meg er det også planer om å ta en
    arbeidsrundet og rydde litt i kjelleren! noe
    må man gjøre inne når det regner høljer ned
    her :)) Stor klem fra Mette

    SvarSlett