mandag 3. januar 2011

Med alt for blanke ark?

2010 har gått over i historien som et år fylt av uønskede utfordringer, og 2011 har kommet med blanke ark.

Her skulle det vært bilde av blanke ark og fargestifter - men når man har brukt opp plassen, så man vel ordne opp i det først.

2011 har kommet med blanke ark, bokstavelig talt!
Jeg oppdaget at jeg har brukt opp bildeplassen min, og får ikke lastet ned flere bilder. Kanskje et hint om at jeg bruker alt for mye bilder uten å gjøre noe med størrelsen på fila først? Endrer dere størrelsen på bildene ved å lagre dem ned i format som tar mindre plass før de publiseres?

Jeg utsetter innlegget om ønsker og drømmer for 2011, men ser at mange allerede drømmer om sommerferie på Sørlandet. Og hvordan ser jeg det? Jo, det har vært litt unormalt mange besøk på bloggen de siste dagene rundt nyttår, og jeg ante ugler i mosen og forskyvninger i lasta........

Joda, en viss dyrepark kommer helt sikkert til å få besøk i sommer også! Mitt innlegg fra september, da jeg satt med lapp for øyet og lurte på hvor farlig en halvblind mann med manglende dybdesyn kunne være med sabel, har hatt over 100 sidevisninger de siste dagene.....stakkars foreldre som søker informasjon om en sjørøver på ei skute i ei vik på Sørlandet, og havner på en interiørblogg med kaffekopp og prikkete voksduk!

Godt nytt år!

Jeg kommer tilbake med illustrerte innlegg når jeg har fått kjøpt meg mer plass :)

Nyttårshilsen fra
Moccamamma

1 kommentar:

  1. Hihihih!! Du får uansett en god del publisitet av det å det kan jo ikke våare det verste o havne her inne da!
    Roen senker seg, kaffet smaker ENDA bedre...rett og slett relaxing ;o)

    SvarSlett